Frits Alberdina Danique & Quillian in Florida

Verslag van onze vakantie in Orlando 2010




donderdag 20 mei 2010

Esta geregeld.

Vandaag kon ik m'n nieuwe paspoort ophalen bij het gemeentehuis in Barendrecht.
Gelukkig nu kan ik eindelijk op deze prachtige zonnige dag de esta regelen.
Daar ik alles altijd graag op tijd geregeld heb moest dit dus nog even wachten, mijn paspoort was nog geldig tot eind mei en wilde deze niet te vroeg vernieuwen.
Volgens mij is nu alles wel geregeld nu nog de euro een beetje stijgen en dan komt het allemaal goed!!

3 opmerkingen:

  1. Leuk he, al die voorpret van kleine en grote zaken die geregeld moeten worden. Nu nog een dikke maand aftellen......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, op het laatste moment pas je paspoort aanvragen; ook dat hadden wij gedaan (alleen moet je toch wel rekening houden met een week, en geen vertraging hebben ....). Gelukkig had jij nog genoeg tijd ! En ESTA ook lekker geregeld, toch een prettig gevoel.

    Hier in Barendrecht is het al prachtig weer, de zon is al fel aan het branden, wordt een mooi weekend ! Niet zo mooi als in Florida, maar toch ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog. Ik heb me eigen ook aangemeld. Ik weet niet of ik tijd heb om jullie live te volgen, aangezien wij een dag voor jullie vertrekken naar Orlando.

    Heel veel plezier nog met de voorbereidingen. Nog een ruime 4,5 week en dan zitten we er.

    Groetjes,
    Meriam (Meri van Florida Forum)

    BeantwoordenVerwijderen