Frits Alberdina Danique & Quillian in Florida

Verslag van onze vakantie in Orlando 2010




zaterdag 24 juli 2010

Dag 22 Terug naar huis

Het eind is inzicht de knip is zo goed als leeg en de creditcard bijna versleten dus echt tijd om naar huis te gaan. Ik had me hier best nog wel een tijdje kunnen vermaken maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Met heel veel moeite hebben we de spullen de koffers in kunnen krijgen maar daar kan dan ook geen onsje meer bij leve de koffer weegschaal!Vanmorgen had ik om 07:15 uur de receptie gebeld om naar het schoonmaakschema ze vragen zodat we mischien wat langer in de kamer konden blijven.Maar ik kreeg helaas die niet vriendelijke dame aan de telefoon (lees bitch) Ik was vorige week al wezen vragen of ik nog een dag kon bijboeken omdat we nu een latere vlucht hebben dan gepland was, voor ik uitgesproken was zei de al nee ik nog even door vragen maar ze bleef maar nee schudden(mijn moeder zegt altijd als je niks leuks kan zeggen zeg dan niks) Dus een dag erna nog een poging gewaagd bij de vriendelijke dame en die zei dat we s morgens naar het schoonmaakschema konden vragen als onze kamer dan laat op de lijst staat konden we gewoon tot die tijd in de kamer blijven.Dus gisteravond alvast gevraagd of het schema al bekend was maar dat kon dus pas vanmorgen. Nou treffen wij het nou net weer op die bitch dus aan de lijn te krijgen.Dus hebben we een beetje een verloren dag en weten we eigenlijk niet zo heel goed wat we precies moeten gaan doen tot de tijd dat we naar de luchthaven moeten.Jullie horen later wat het geworden is. Ik sta nu in de Millennium mall in de applestore mijn blog bij te werken we zijn net even een lekkere latte vanilla bij de starbucks wezen drinken, we kijken hier nog even rond en voor we naar het vliegveld gaan willen we nog ergens een hapje eten(wel leuk dat ik hier zo mn blog kan bij werken) tot later.
We zitten inmiddels op de luchthaven zijn vanmiddag eerst nog even een chineesje gaan pakken en toen zijn we naar de luchthaven vertrokken. We waren er om 16:30 uur en na de auto ingeleverd te hebben zijn we de koffers gaan inchecken ik had al online ingecheckt dus dat ging lekker snel en gelukkig waren ze allemaal op het juiste gewicht 4 koffers 1 hele grote tas en de doos met het auto stoeltje. De extra koffer koste ons 55 dollar maar die rekening is voor de boekingsmaatschappij omdat onze heenvlucht geweizigd was. Op onze oorspronkelijke vlucht mochten we per persoon nog 2 koffers meenemen. De man achter de balie was zo vriendelijk om voor de autostoel niets te rekenen(dat was mazzel) heb maar even heel vriendelijk naar hem gelachen.Zoals het er nu uit ziet gaan we op tijd vertrekken. Het einde van de super leuke reis ga ik pas weer vanuit Barendrecht bijwerken.
Iedereen alvast bedankt voor de leuke reacties en leuk dat jullie meegereisd hebben met onze reis.
We vertrokken inderdaad op tijd maar wat een krap vliegtuigje zeg, zelfs de bemanning was er over aan het mopperen. Het eten was ook niet echt geweldig( rund of pasta) en het kindermenu was kipnuggets met rosti s'morgens kregen we een broodje kalkoen de broodjes kaas waren inmiddels op de drank vloeide ook niet rijkelijk.Er was ook maar 1 groot scherm waar rare korte filmpjes op te zien waren en geen vlucht informatie.Wel zagen we steeds op het scherm Martinair your choice (nou in dit toestel? mag ik bedanken!) Maar we zijn weer veilig op de grond gekomen. Wij hebben van onze vakantie erg genoten we hopen jullie ook een beetje.

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat jullie geen meewerking hebben, mbt tot een late check out ... GRRRR.

    Nou we lezen wel wat jullie uiteindelijk gedaan hebben!! Fijne dag nog een hele goede reis terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit er weer op voor jullie.
    Inderdaad erg vervelend dat je de laatste dag niet langer kon blijven, maar ach, jullie hebben het gered.
    Bedankt voor het mee laten genieten en heel veel succes met de jetlag
    Groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik liep even wat dagen achter, maar nu een rustige ochtend, dus even tijd om wat te lezen. Zijn weer lekkere dagen geweest, ook wij zijn gisteren met Little Toot geweest (helaas maar 1 dolfijn ...) en vonden dat een geweldige tip.

    Goed dat jullie weer heelhuids terug zijn gekomen met Martinair ;-) ! En vriendelijk bedankt voor de fijne uitcheck-service in het hotel ... Beetje jammer, maar helaas ...

    Sterkte met de jetlag (maar die zal inmiddels wel weer voorbij zijn) en op naar de volgende trip ;-) !!???

    BeantwoordenVerwijderen